Ügyviteli rendszer szolgáltatások

 

 

Szolgáltatási szint megállapodás

SLA - Service Level Agreement


A szolgáltatási szint megállapodás a szolgáltatás használatát igénylő felhasználó és a szolgáltatást nyújtó szervezeti egység között jön létre és a szolgáltatás pontos tartalmát, paramétereit, valamint a felek lehetőségeit és kötelezettségeit tartalmazza. A megállapodás az igénylés elfogadásával lép életbe.


Azonosító adatok

Szolgáltatás megnevezése:  

ELTE központi számítógépes bejelentkeztetési és azonosítási szolgáltatás 

Adminisztratív kapcsolat:  

Ritter Dávid 

Technikai kapcsolat:  

Debreceni Dalma 

Szervezeti egység:  

Informatikai szolgáltatási osztály 

SLA verziószám:  

1.0 

Utolsó módosítás ideje:  

2010.02.08. 

A szolgáltatás leírása

 Leírás: 

A felhasználók személyi, intézményi és hozzáférési adatait tároló és kezelő adatbázis.

A szolgáltatás igénylése

A szolgáltatást igényelhetik:  

ELTE egyetemi polgárok (oktatók, dolgozók és hallgatók). 

A szolgáltatás igénylőlapon igényelhető.

Az igénylőlap elérhető:  

iig.elte.hu 

A sikeres igényléshez az alábbi adatok szükségesek:

 

A sikeres igényléshez az ELTE-vel való aktív hallgatói, vagy alkalmazotti jogviszony szükséges.

Az igénylés átfutási ideje:  

3 munkanap (maximum) 

A szolgáltatás sürgős módon nem igényelhető.

A szolgáltató rendszer adatai

 Leírás: 

ldap szerver, kerberos5 szerver, és a mögöttes adatbázisszerver

A szolgáltató rendszer ITSZ besorolása:

 

A osztály - Kritikus és védett adatokat tartalmaz. 

A szolgáltatás igénybevevőjének kötelezettségei

 

Felhasználói kapcsolattartás

Az üzemzavarokkal kapcsolatos információk elérhetők:

- email-ben:  

a(z) eltenet-l@listserv.elte.hu levelezési listán. 

- web portálon:  

a(z) iig.elte.hu URL alatt. 


A felhasználó problémájával fordulhat:

- személyesen:  

Operátori Szolgálat , 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, 6. em. 6.126/6.64 

- telefonon:  

Operátori Szolgálat , 372-2500/6800 

- email-ben:  

operator@elte.hu 

A felhasználónak javasolt teendők a szolgáltatás kimaradásának észlelése esetén:

 

Az észlelés paramétereinek eljuttatása a system@caesar.elte.hu e-mail címre.

A felhasználónak javasolt teendők biztonsági esemény észlelése esetén:

 

Az észlelés paramétereinek eljuttatása a system@caesar.elte.hu e-mail címre.

A szolgáltatás műszaki paraméterei

Szolgáltatási időszak:  

7x24 (minden nap, teljes idötartamban) 

Rendelkezésre állás:  

99.9 % (évi kb. 8 óra nem tervezett leállás) 

A rendelkezésre állás (a szolgáltatás elérhetőségének) hivatalos mérési módja:

 

Az ELTE hálózatából az ELTE monitorozó rendszerébe belépve az ELTEDB, LDAP és Kerberos szolgáltatás egyidejű működése.*

Rögzített karbantartási időszakok:

 

Legalább 3 nappal előre bejelentett leállás, tanítási és munkaszüneti napon 8 és 14 óra között, illetve munkanapokon 20 és 24 óra között.

A szolgáltatás MTBF értéke:  

180 nap 

A szolgáltatás technikai paraméterei:

 Nincsen megadva.