.:: ELTE Informatikai Igazgatóság ::.
Webmail Telefonkönyv ELTE - Dolgozói Önkiszolgáló Portál Ügyfélkapu
 
 »   Menü    »   Híreink  
Nyomtatható verzió Nagyobb felbontás
   
   
   
   
 
Híreink    
   
.: Eötvös Loránd Tudományegyetem :.
  Az Informatikai Igazgatóság új Call Centere

Az Informatikai Igazgatóság 2016. március 1-től beindítja új Call Centerét, melyet az eddig az Operátori Szolgálat telefonmellékeként ismert 6800-as melléken lehet elérni (Azon területekről, ahonnan nem lehet közvetlenül egyetemi melléket hívni, az Egyetem egy központi számát pl. 411-6500 hívva lehet elérni ezen időponttól Call Centerünket.)

A Call Center létrehozása egy következő lépés az IIG azon feladatának, amely az Egyetem új Szervezeti és Működési Rendjébe is belekerült, azaz, hogy az Egyetem karainak munkatársainak közvetlen informatikai támogatását megszervezzük (kivétel az Informatikai Kar, illetve a Természettudományi Kar szervezeti egységei önkéntesen csatlakozhatnak).

Jelenleg közvetlen informatikai támogatást nyújtunk a Szerb utcában és az Egyetem téren (Kancellári Kabinet, Rektori Kabinet, Rektori Koordinációs Központ azon munkatársai, akik a Szerb u-ban vagy az Egyetem téren találhatók); a Társadalomtudományi Karon, a Bölcsészettudományi Karon és a PPK Bogdánffy úti telephelyén.

A Call Centert felhívva március 1-től egy egyszerű nyomógomb választásos menü fogadja majd a hívókat. A közvetlen támogatással ellátott területek munkatársai diszpécsereinknél jelezhetik igényeiket, jelenthetnek be hibákat (1-es gomb). Azon területek munkatársainak, ahol az IIG közvetlen támogató csoportja nem alakult meg, vagy az Egyetem hallgatóinak továbbra is az Operátori Szolgálat munkatársai nyújtanak segítséget (2-es gomb).

.:   Portálkezelői menü   •   Tartalom módosítása   •  Utolsó módosítás: 2016.02.23.   :.
 
Új Corel verziók váltak elérhetővé
A Huninet Egyesülettel történő együttműködésben a tavalyi évhez hasonlóan elérhetők az új Corel termékek: Részletek »
Az Informatikai Igazgatóság új Call Centere
Az Informatikai Igazgatóság 2016. március 1-től beindítja új Call Centerét... Részletek »
Új webmail bevezetése
2015. június 15-vel az Informatikai Igazgatóság új webmail felületet vezet be. Az új rendszer csoportos naptárat, címjegyzéket és ezen funkciók Androidot és iOS-t futtató mobileszközökkel lehetséges elérését is biztosítja. Részletek »
Változás az O365 regisztrációval kapcsolatban
Tisztelt Munkatársunk,
2018.12.01-től megszűnik az eduid-n keresztüli o365 regisztráció (otthoni Office programcsomag letöltése). Ehelyett aktív jogviszonnyal rendelkező, caesar azonosítóhoz kötjük a belépést, így regisztrálni nem szükséges. Részletek »
Központi hiba hálózati tárhelyek elérésevel
Tisztelt Munkatársunk,

Egy központi hiba miatt jelenleg nem elérhető a hálózati tárhelyszolgáltatásunk. Részletek »
Tájékoztatás zsaroló levelekkel kapcsolatban
Tisztelt Munkatársunk,

2018 júliusa óta újabb, összetett csalás/fenyegetés érkezhet az Ön otthoni vagy hivatali email címére. A levelek általában azt a sémát követik, hogy Önt valamilyen kellemetlen szituációval (pornográf tartalom fogyasztása, nem munkával összefüggő tartalmak böngészése, stb.) hozzák összefüggésbe, általában jelzik, hogy átvették az irányítást a gépe/webkamerája fölött és bizonyítékként valós jelszót vagy email cím/jelszó párost mellékelnek. Részletek »
SPSS megállapodás
Aláírásra került az SPSS statisztikai szoftvercsomag használatára vonatkozó új, 2019. október 31-ig érvényes megállapodás. Részletek »
Megváltozott WIFI beállítások
2016. február 25-től megváltozott a WIFI beállítása. Azon felhasználók, akik február 24-ig probléma nélkül használták az egyetem vezeték nélküli hálózatát is tapasztalhatnak kapcsolódási hibát. Részletek »
 
  © 2 0 1 8  E L T E  I n f o r m a t i k a i  I g a z g a t ó s á g  ( I I G ) .  M i n d e n  j o g  f e n n t a r t v a .
Titkárság – Cím :: ELTE IIG 1053 Budapest, Kecskeméti utca 10-12.   •   Telefon: 1 411 6950   •   Fax: 1 411 6734    •   
Email: titkarsag@iig.elte.hu
Diszpécserek – Telefon: 1 411 6500 /6800    •    Info: Call center