Ügyviteli rendszer szolgáltatások

 

 

Szolgáltatási szint megállapodás

SLA - Service Level Agreement


A szolgáltatási szint megállapodás a szolgáltatás használatát igénylő felhasználó és a szolgáltatást nyújtó szervezeti egység között jön létre és a szolgáltatás pontos tartalmát, paramétereit, valamint a felek lehetőségeit és kötelezettségeit tartalmazza. A megállapodás az igénylés elfogadásával lép életbe.


Azonosító adatok

Szolgáltatás megnevezése:  

Web tárhely szolgáltatás 

Adminisztratív kapcsolat:  

Ritter Dávid 

Technikai kapcsolat:  

Debreceni Dalma 

Szervezeti egység:  

Informatikai szolgáltatási osztály 

SLA verziószám:  

1.0 

Utolsó módosítás ideje:  

2018.03.26. 

A szolgáltatás leírása

 Leírás: 

A Caesar klaszter által biztosított virtuális web szolgáltatás , mely http://<"oldalnév">.elte.hu néven elérhető, publikus elérésű oldalakat működteti.

A szolgáltatás igénylése

A szolgáltatást igényelhetik:  

ELTE egyetemi polgárok (oktatók, dolgozók és hallgatók). 

A szolgáltatás igénylőlapon igényelhető.

Az igénylőlap elérhető:  

iig.elte.hu/igenylolapok 

A sikeres igényléshez az alábbi adatok szükségesek:

 

<li>Caesar azonosító(k),</li>
<li>Igénylő születési dátuma,</li>
<li>Igénylő anyja neve,</li>
<li>Igénylő telefonos elérhetősége.</li>
<li>A leendő honlap tartalma, neve, kvótája</li>

Az igénylés átfutási ideje:  

5 munkanap (maximum) 

A szolgáltatás sürgős módon nem igényelhető.

A szolgáltató rendszer adatai

 Leírás: 

<li>Statikus (html) alapú virtuális webszerver szolgáltatás, melyhez opcionálisan elérési statisztika is kérhető </li>

<li>Dinamikus (php) alapú virtuális webszerver szolgáltatás, Postgresql adatbázissal</li>

A szolgáltató rendszer ITSZ besorolása:

 

C osztály - Védett adatokat tartalmaz. 

A szolgáltatás igénybevevőjének kötelezettségei

 

Felhasználói kapcsolattartás

Az üzemzavarokkal kapcsolatos információk elérhetők:

- email-ben:  

a(z) eltenet-l@listserv.elte.hu levelezési listán. 

- web portálon:  

a(z) iig.elte.hu URL alatt. 


A felhasználó problémájával fordulhat:

- személyesen:  

Operátori Szolgálat , 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, 6. em. 6.126/6.64 

- telefonon:  

Operátori Szolgálat , 372-2500/6800 

- email-ben:  

operator@elte.hu 

A felhasználónak javasolt teendők a szolgáltatás kimaradásának észlelése esetén:

 

Az észlelés paramétereinek eljuttatása a system@caesar.elte.hu e-mail címre.

A felhasználónak javasolt teendők biztonsági esemény észlelése esetén:

 

Az észlelés paramétereinek eljuttatása a system@caesar.elte.hu e-mail címre.

A szolgáltatás műszaki paraméterei

Szolgáltatási időszak:  

7x24 (minden nap, teljes idötartamban) 

Rendelkezésre állás:  

99 % (évi kb. 80 óra nem tervezett leállás) 

A rendelkezésre állás (a szolgáltatás elérhetőségének) hivatalos mérési módja:

 

Az ELTE hálózatából az ELTE monitorozó rendszerébe belépve a dyn03, web01, db1.caesar, Kerberos és AFS szolgáltatások egyidejű működése.

<li>user: guest</li>
<li>passwd: guest</li>

Rögzített karbantartási időszakok:

 

Legalább 3 nappal előre bejelentett leállás, tanítási és munkaszüneti napon 8 és 14 óra között, illetve munkanapokon 20 és 24 óra között.

A szolgáltatás MTBF értéke:  

30 nap 

A szolgáltatás technikai paraméterei: