.:: ELTE Informatikai Igazgatóság ::.
Webmail Telefonkönyv Gazdasági rendszerek Ügyfélkapu
 
 »   Menü    »   Operátori Szolgálat  
    Nagyobb felbontás
 
 
FELHASZNÁLÓI
 TÁMOGATÁS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
   
   
   
   
.: Eötvös Loránd Tudományegyetem :.
  Ügyféltámogatási Osztály

Az Informatikai Igazgatóság megkezdte a Karokon dolgozók közvetlen informatikai támogatásának megszervezését. Az Egyetem méretéből és területi tagoltságából adódóan nem egy időpontban mindenütt, hanem telephelyről telephelyre haladva vezetjük be az egységes, új rendszert. Így vannak olyan területek, ahol még nem tudtuk megkezdeni a munkát, illetve a területek második csoportjába azok a szervezeti egységek sorolhatók, ahol a közvetlen támogatói tevékenységet már megkezdtük.

Mivel az új rendszer kialakítását követően több, mint 2500 gép kiszolgálását végezzük majd, így létre kellett hoznunk egy egykapus bejelentő rendszert, a Call Centert, ahol az Egyetem polgárai jelezhetik informatikai problémáikat, igényeiket.

Call Center

Azon dolgozók, melyek a már közvetlen támogatás alá vont területekről telefonálnak diszpécsereinknél jelenthetik be igényeiket, vagy hibáikat a 6800-as melléken. Jelenleg ezen területek a Szerb u., a Társadalomtudományi Kar, a Bölcsészettudományi Kar, a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, illetve a Pedagógiai és Pszichológiai Kar. A diszpécserek a bejelentéseket azonnal a megfelelő kiszolgáló csoportnak továbbítják, akik intézkednek.

Helyszíni támogató csoportok

A helyszíni támogatást végző munkatársainkat nem lehet közvetlenül telefonon elérni, melynek oka egyrészt az ügyek követhetőségének biztosítása (diszpécsereink nem csak rögzítik és továbbítják az ügyeket a megfelelő csoportokhoz, hanem felügyelik az ügyek "életútját" is), másrészt sok esetben a közvetlen hívások nem is járnának sikerrel, hisz a kollégák jóval több időt töltenek a felhasználók gépeinél, mint saját irodáikban. A Call Center diszpécserei azonban munkaidőben (extrém túlterhelés kivételével) mindig fogadják a hívásokat, rögzítik a bejelentéseket és az ügyek létrehozásával máris továbbítják azokat a megfelelő helyszíni támogató csoportnak.

.:   Portálkezelői menü  •   Tartalom módosítása  •  Utolsó módosítás: 2017.05.10.   :.
 
Új Corel verziók váltak elérhetővé
A Huninet Egyesülettel történő együttműködésben a tavalyi évhez hasonlóan elérhetők az új Corel termékek: Részletek »
Az Informatikai Igazgatóság új Call Centere
Az Informatikai Igazgatóság 2016. március 1-től beindítja új Call Centerét... Részletek »
Új webmail bevezetése
2015. június 15-vel az Informatikai Igazgatóság új webmail felületet vezet be. Az új rendszer csoportos naptárat, címjegyzéket és ezen funkciók Androidot és iOS-t futtató mobileszközökkel lehetséges elérését is biztosítja. Részletek »
Megváltozott WIFI beállítások
2016. február 25-től megváltozott a WIFI beállítása. Azon felhasználók, akik február 24-ig probléma nélkül használták az egyetem vezeték nélküli hálózatát is tapasztalhatnak kapcsolódási hibát. Részletek »
EuroOffice irodai alkalmazáscsomag minden ELTE-polgárnak
2015. február 17-től a szoftver.elte.hu-n minden ELTE-polgár számára 1 évig elérhető az EuroOffice programcsomag. Részletek »
Újabb e-mail csatolmányként terjedő vírus
Ismét e-mail csatolmányként terjedő vírusra kell felhívnunk felhasználóink figyelmét: Részletek »
 
  © 2 0 0 6 - 2 0 1 6  E L T E  I n f o r m a t i k a i  I g a z g a t ó s á g  ( I I G ) .  M i n d e n  j o g  f e n n t a r t v a .
Titkárság – Cím :: ELTE IIG 1053 Budapest, Kecskeméti utca 10-12.   •   Telefon: 1 411 6950   •   Fax: 1 411 6734   •  
Email: titkarsag@iig.elte.hu
Operátori szolgálat – Cím: 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány. 1/A.    •    Telefon: 1 372 2500 /6800    •    Fax: 1 372 2991    •   
Email: operator@elte.hu    •    Web: Operátorok