.:: ELTE Informatikai Igazgatóság ::.
Webmail Telefonkönyv ELTE - Dolgozói Önkiszolgáló Portál Ügyfélkapu
 
 »   Menü    »   Operátori Szolgálat  
Nyomtatható verzió Nagyobb felbontás
 
 
Felhasználói
 támogatás
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
   
   
   
   
.: Eötvös Loránd Tudományegyetem :.
  Ügyféltámogatási Osztály

Az Informatikai Igazgatóság megkezdte a Karokon dolgozók közvetlen informatikai támogatásának megszervezését. Az Egyetem méretéből és területi tagoltságából adódóan nem egy időpontban mindenütt, hanem telephelyről telephelyre haladva vezetjük be az egységes, új rendszert. Így vannak olyan területek, ahol még nem tudtuk megkezdeni a munkát, illetve a területek második csoportjába azok a szervezeti egységek sorolhatók, ahol a közvetlen támogatói tevékenységet már megkezdtük.

Mivel az új rendszer kialakítását követően több, mint 2500 gép kiszolgálását végezzük majd, így létre kellett hoznunk egy egykapus bejelentő rendszert, a Call Centert, ahol az Egyetem polgárai jelezhetik informatikai problémáikat, igényeiket.

Call Center

Azon dolgozók, melyek a már közvetlen támogatás alá vont területekről telefonálnak diszpécsereinknél jelenthetik be igényeiket, vagy hibáikat a 6800-as melléken. Jelenleg ezen területek a Szerb u., a Társadalomtudományi Kar, a Bölcsészettudományi Kar, a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, a Pedagógiai és Pszichológiai Kar, illetve az Állam- és Jogtudományi Kar. A diszpécserek a bejelentéseket azonnal a megfelelő kiszolgáló csoportnak továbbítják, akik intézkednek.

Helyszíni támogató csoportok

A helyszíni támogatást végző munkatársainkat nem lehet közvetlenül telefonon elérni, melynek oka egyrészt az ügyek követhetőségének biztosítása (diszpécsereink nem csak rögzítik és továbbítják az ügyeket a megfelelő csoportokhoz, hanem felügyelik az ügyek "életútját" is), másrészt sok esetben a közvetlen hívások nem is járnának sikerrel, hisz a kollégák jóval több időt töltenek a felhasználók gépeinél, mint saját irodáikban. A Call Center diszpécserei azonban munkaidőben (extrém túlterhelés kivételével) mindig fogadják a hívásokat, rögzítik a bejelentéseket és az ügyek létrehozásával máris továbbítják azokat a megfelelő helyszíni támogató csoportnak.

.:   Portálkezelői menü   •   Tartalom módosítása   •  Utolsó módosítás: 2017.10.10.   :.
 
Új Corel verziók váltak elérhetővé
A Huninet Egyesülettel történő együttműködésben a tavalyi évhez hasonlóan elérhetők az új Corel termékek: Részletek »
Az Informatikai Igazgatóság új Call Centere
Az Informatikai Igazgatóság 2016. március 1-től beindítja új Call Centerét... Részletek »
Új webmail bevezetése
2015. június 15-vel az Informatikai Igazgatóság új webmail felületet vezet be. Az új rendszer csoportos naptárat, címjegyzéket és ezen funkciók Androidot és iOS-t futtató mobileszközökkel lehetséges elérését is biztosítja. Részletek »
Változás az O365 regisztrációval kapcsolatban
Tisztelt Munkatársunk,
2018.12.01-től megszűnik az eduid-n keresztüli o365 regisztráció (otthoni Office programcsomag letöltése). Ehelyett aktív jogviszonnyal rendelkező, caesar azonosítóhoz kötjük a belépést, így regisztrálni nem szükséges. Részletek »
Központi hiba hálózati tárhelyek elérésevel
Tisztelt Munkatársunk,

Egy központi hiba miatt jelenleg nem elérhető a hálózati tárhelyszolgáltatásunk. Részletek »
Tájékoztatás zsaroló levelekkel kapcsolatban
Tisztelt Munkatársunk,

2018 júliusa óta újabb, összetett csalás/fenyegetés érkezhet az Ön otthoni vagy hivatali email címére. A levelek általában azt a sémát követik, hogy Önt valamilyen kellemetlen szituációval (pornográf tartalom fogyasztása, nem munkával összefüggő tartalmak böngészése, stb.) hozzák összefüggésbe, általában jelzik, hogy átvették az irányítást a gépe/webkamerája fölött és bizonyítékként valós jelszót vagy email cím/jelszó párost mellékelnek. Részletek »
SPSS megállapodás
Aláírásra került az SPSS statisztikai szoftvercsomag használatára vonatkozó új, 2019. október 31-ig érvényes megállapodás. Részletek »
Megváltozott WIFI beállítások
2016. február 25-től megváltozott a WIFI beállítása. Azon felhasználók, akik február 24-ig probléma nélkül használták az egyetem vezeték nélküli hálózatát is tapasztalhatnak kapcsolódási hibát. Részletek »
 
  © 2 0 1 8  E L T E  I n f o r m a t i k a i  I g a z g a t ó s á g  ( I I G ) .  M i n d e n  j o g  f e n n t a r t v a .
Titkárság – Cím :: ELTE IIG 1053 Budapest, Kecskeméti utca 10-12.   •   Telefon: 1 411 6950   •   Fax: 1 411 6734    •   
Email: titkarsag@iig.elte.hu
Diszpécserek – Telefon: 1 411 6500 /6800    •    Info: Call center