.:: ELTE Informatikai Igazgatóság ::.
Webmail Telefonkönyv Gazdasági rendszerek Ügyfélkapu
 
 »   Menü    »   Dokumentumok    »   Szolgáltatási szint megállapodások  
    Nagyobb felbontás
   
   
   
 
Dokumentumok  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Szolgáltatási szint
 megállapodások
 
   
   
.: Eötvös Loránd Tudományegyetem :.
Szolgáltatási szint megállapodás
SLA - Service Level Agreement

A szolgáltatási szint megállapodás a szolgáltatás használatát igénylő felhasználó és a szolgáltatást nyújtó szervezeti egység között jön létre és a szolgáltatás pontos tartalmát, paramétereit, valamint a felek lehetőségeit és kötelezettségeit tartalmazza. A megállapodás az igénylés elfogadásával lép életbe.

Azonosító adatok

Szolgáltatás megnevezése:   Desktop szolgáltatás 
Adminisztratív kapcsolat:   Ritter Dávid 
Technikai kapcsolat:   Tomcsányi Roland 
Szervezeti egység:   Gazdasági rendszerek üzemeltetése osztály 
SLA verziószám:   1.0 
Utolsó módosítás ideje:   2009.11.21. 

A szolgáltatás leírása

 Leírás:  Eszköz beszerzési tanácsadás

Eszköz megrendelőlap előállítása

Végpont igénylésbeli segítségnyújtás

Vezeték nélküli hálózat (wireless) beállítása

Gépek telepitése, ezen belül

- Operációs rendszer

- Irodai alkalmazások

- Biztonsági szolgáltatások

- Levelezés támogatása

- Központi fájlrendszer

Távoli munka támogatása

Segítségnyújtás

Nyomtatók üzembehelyezése

Eszközhibák kezelése

A szolgáltatás igénylése

A szolgáltatást igényelheti:   meghatározott felhasználói kör:
Probléma típustól függően a szervezet munkatársai vagy a kijelölt kapcsolattartó 
A szolgáltatás E-mail-ben a(z) ritter.david@iig.elte.hu címen igényelhető.
A sikeres igényléshez az alábbi adatok szükségesek:
A kérés indoklása, a ellátandó feladat leírása.
Az igénylés átfutási ideje:   14 munkanap (maximum) 
A szolgáltatás sürgős módon is igényelhető.
A sürgős igényhez csatolandó:   indoklás 

A szolgáltató rendszer adatai

 Leírás:  A szolgáltatást szervezeti egység nyújtja.
A szolgáltató rendszer ITSZ besorolása:
  B osztály - Intézményi szempontból kritikus. 

A szolgáltatás igénybevevőjének kötelezettségei

A felmerült problémák bejelentése, együttműködés a szolgáltatást nyujtó kollégákkal.
A munkaállomások, eszközök rendeltetésszerű használata.

Felhasználói kapcsolattartás

Az üzemzavarokkal kapcsolatos információk elérhetők:

A felhasználó problémájával fordulhat:
- telefonon:   Tomcsányi Roland, 3706-os mellék 
- email-ben:   zazu@mars.elte.hu 
A felhasználónak javasolt teendők a szolgáltatás kimaradásának észlelése esetén:
Bejelentés telefonon (2625-ös mellék), email-en (desktop@mars.elte.hu) vagy web formon (manta.elte.hu).
A felhasználónak javasolt teendők biztonsági esemény észlelése esetén:
Bejelentés telefonon (2625-ös mellék), email-en (desktop@mars.elte.hu) vagy web formon (manta.elte.hu).

A szolgáltatás műszaki paraméterei

Szolgáltatási időszak:   H-Cs 7:30-tól 17:30 óráig, P 7:30-15:00 
Rendelkezésre állás:   95 Đ 
A rendelkezésre állás (a szolgáltatás elérhetőségének) hivatalos mérési módja:
A munkaállomás dolgozó munkakörének megfelelő funkciókra használható-e.
Rögzített karbantartási időszakok:
Felhasználóval egyeztetett időpontban.
A szolgáltatás MTBF értéke:   30 nap 
A szolgáltatás technikai paraméterei:
A támogatott munkaállomásnak a mellékelt pdf-ben részletezett minimális konfigurációnak meg kell felelnie.
További dokumentum: desktop_sla_melleklete_1_2.pdf
                                   
.:   Portálkezelői menü  •   Tartalom módosítása  :.
 
Új Corel verziók váltak elérhetővé
A Huninet Egyesülettel történő együttműködésben a tavalyi évhez hasonlóan elérhetők az új Corel termékek: Részletek »
Az Informatikai Igazgatóság új Call Centere
Az Informatikai Igazgatóság 2016. március 1-től beindítja új Call Centerét... Részletek »
Új webmail bevezetése
2015. június 15-vel az Informatikai Igazgatóság új webmail felületet vezet be. Az új rendszer csoportos naptárat, címjegyzéket és ezen funkciók Androidot és iOS-t futtató mobileszközökkel lehetséges elérését is biztosítja. Részletek »
Megváltozott WIFI beállítások
2016. február 25-től megváltozott a WIFI beállítása. Azon felhasználók, akik február 24-ig probléma nélkül használták az egyetem vezeték nélküli hálózatát is tapasztalhatnak kapcsolódási hibát. Részletek »
EuroOffice irodai alkalmazáscsomag minden ELTE-polgárnak
2015. február 17-től a szoftver.elte.hu-n minden ELTE-polgár számára 1 évig elérhető az EuroOffice programcsomag. Részletek »
Újabb e-mail csatolmányként terjedő vírus
Ismét e-mail csatolmányként terjedő vírusra kell felhívnunk felhasználóink figyelmét: Részletek »
 
  © 2 0 0 6 - 2 0 1 6  E L T E  I n f o r m a t i k a i  I g a z g a t ó s á g  ( I I G ) .  M i n d e n  j o g  f e n n t a r t v a .
Titkárság – Cím :: ELTE IIG 1053 Budapest, Kecskeméti utca 10-12.   •   Telefon: 1 411 6950   •   Fax: 1 411 6734   •  
Email: titkarsag@iig.elte.hu
Operátori szolgálat – Cím: 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány. 1/A.    •    Telefon: 1 372 2500 /6800    •    Fax: 1 372 2991    •   
Email: operator@elte.hu    •    Web: Operátorok